نرمافزار جامع مديريت مشتریان
مدیریت مشتریان - کارسام
ارتباط با مشتریان، مدیریت وقایع رخداده بین مشتری و سازمان، اطلاع رسانی جامع به مشتریان بالفعل و بالقوه، خدمات رسانی به مشتریان فعلی، مدیریت تبلیغات، مدیریت كارشناسان فروش و بازاریابی و سایر مسائل مربوط به ارتباط مشتری و سازمان، همواره از مهمترین دغدغههای شركتها و سازمانهادر جهت جذب مشتریان بیشتر و كسب رضایتمندی مشتریان موجود میباشد.
با دستاوردهای جدید فناوری در زمینههای نرم افزاری و سخت افزاری و ارائه بسترهای مدیریتی قدرتمند و ورود نرم افزارهای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) به بازار، رقابت بین شركتها جهت استفاده حداكثری از توان بازاریابی و فروش مجموعههای تحت مدیریتشان، دو چندان گردیده است. در این بین قابلیتهای نرم افزارهای مورد استفاده، سهولت و محیط كاربری نقش مهمی در پیشبرد اهداف تبلیغاتی، بازاریابی و فروش خواهد داشت.
نرم افزار مدیریت مشتریان كارا، با تجربه چندین سال كاركرد عملیاتی و استفاده از نظرات كارشناسان فروش شركت مهندسی كاراپرداز، یكی از كاربردیترین محصولات در این زمینه میباشد.
خدمات پس از فروش
فروش
بازاريابی
امکانات نرم افزار کارسام
مديريت اطلاعات محرمانه
ثبت و كنترل وظايف
مديريت تماسها + كالر آی دی
مديريت اطلاعات مشتريان
ارتباط با سيستمهای VoIP
مديريت SMS
ارسال گروهی
مديريت پست الکترونیک
- ارتباط با سيستمهای VoIP
- مديريت پیام کوتاه - SMS
- مدیریت ارسال گروهی
- مديريت پست الکترونیک
- مديريت اطلاعات محرمانه
- ثبت و كنترل وظايف
- مديريت تماسها + كالر آی دی
- مديريت اطلاعات مشتريان
امروزه استفاده از سیستمهای تلفنی مبتنی بر IP به سرعت در حال جایگزینی با سیستمهای سنتی تلفنی میباشد. با استفاده از امكانات نرمافزاری كه این سیستمها در اختیار كاربران خود قرار میدهد، علاوه بر كاهش هزینهها، قدرت فوقالعاده زیادی نیز جهت ارائه انواع خدمات مبتنی بر تلفن به كاركنان و مشتریان در بر خواهد داشت. |
یكی از قابلیتهای اطلاع رسانی نرم افزار كارسام، امكان ارسال پیام كوتاه (SMS) به مشتریان میباشد. با استفاده از این قابلیت شما قادر خواهید بود انواع اساماس با اهداف تبلیغاتی و اطلاع رسانی به مشتركین خود ارسال نمایید. |
بخش مهمی از نیاز هر شركت یا سازمانی اطلاع رسانی وقایع، خدمات و محصولات به صورت گروهی میباشد. با استفاده از این ابزار قادر خواهید بود ایمیلها، فكسها و پیامهای كوتاه خود را به صوت گروهی به همه یا برخی از اعضای گروه ارسال نمایید. |
ایمیل یكی از بهترین، كم هزینه ترین و پركاربرد ترین ابزارهای تبلیغاتی و اطلاع رسانی می باشد. مدیران معمولا هر روز ایمیلهای خود را چك می كنند و این كار بخشی از امور روزمره آنها شده است. |
برخی از شركتها، با توجه به نوع خدمات، محصولات و مخاطبین خود نیاز به نگهداری اطلاعات محرمانه مربوط به هر مشتری دارند. به عنوان نمونه این اطلاعات برای شركتهایی كه در زمینه خدمات رایانه ای فعالیت می كنند می توانند كلمات عبور مربوط به خدمات میزبانی وب یا ثبت دامنه یا دسترسی به پنل كنترلی هاست باشد. |
ثبت و پیگیری وظایف مربوط به خود و دیگران از نیازهای مهم شركتها و از قابلیتهای كاربردی نرم افزار كارسام می باشد. امكان ثبت وظایف و مسوولیتها برای خود یا سایرین، امكان انتساب محصول یا خدمت مورد نظر به هر وظیفه، تعیین میزان یا درصد انجام آن وظیفه، تعیین زمان بحرانی، زمان خاتمه و وضعیت فعلی وظیفه از قابلیتهای این بخش از نرم افزار كارسام می باشد. |
یكی از بخشهای جذاب و كاربردی نرم افزار كارسام، قابلیت نمایش شماره و مشخصات تماس گیرنده به صورت نرم افزار كارسام با استفاده از قابلیت گروه بندی مشتریان در قالب یك ساختار درختی به صورت نامحدود، یكی از كاربردی ترین تواناییهای خود را در اختیار شما قرار خواهد داد. |
قلب یك سیستم مدیریت ارتباط با مشتری، بخش مدیریت اطلاعات مشتریان میباشد. اطلاعاتی كه از هر مشتری ذخیره میشود و نحوه ذخیرهسازی و دسترسی به این اطلاعات سهولت كار با سیستم و در نتیجه سهولت و سرعت استفاده توسط كاربر را تعیین خواهد كرد. |
مدیریت كاربران و سطوح دسترسی
مدیریت قرارها و یادآوری ها
مدیریت سانترال پاناسونیك
گفتگوی آنلاین - chat
حسابداری و صدور فاكتور
مدیریت خدمات پس از فروش
مدیریت فكس
سیستم جستجو و گزارش گیری
- حسابداری و صدور فاكتور
- مدیریت خدمات پس از فروش
- مدیریت فكس - Fax
- سیستم جستجو و گزارش گیری
- مدیریت كاربران و سطوح دسترسی
- مدیریت قرارها و یادآوری ها
- مدیریت سانترال پاناسونیك
- گفتگوی آنلاین - chat
معمولا اصلی ترین وظیفه افراد در شركتها پیگیری مطالبات و صدور صورتجساب، پیش فاكتور و مشاهده سوابق مالی مربوط به هر مشتری می باشد. در شركتها معمولا این وظیفه به عهده واحد مالی یا بخش حسابداری می باشد ولی دسترسی كارشناسان فروش به صدور فاكتور یا پیش فاكتور و مشاهده سوابق مالی مشتریان از مهمترین نیازهایی است كه عدم وجود آن باعث كندی در پاسخگویی و ارائه خدمات خواهد شد. |
در شركتهایی كه محصولات و خدمات به گونه ای است نیاز به ارائه خدمات پشتیبانی یا گارانتی محصولات دارند، این بخش از نرم افزار كارسام كاربرد خواهد داشت. |
ایمیل یكی از بهترین، كم هزینه ترین و پركاربرد ترین ابزارهای تبلیغاتی و اطلاع رسانی می باشد. مدیران معمولا هر روز ایمیلهای خود را چك می كنند و این كار بخشی از امور روزمره آنها شده است. از طرفی با توجه به هزینه بسیار كم ارسال ایمیل و قابلیتهای مانند الصاق تصویر، الصاق ویدئو، لینك به سایتها و منابع، الصاق فایل و ... كه ایمیل در اختیار شما قرار می دهد، آن را به ابزاری كامل و قدرتمند جهت اطلاع رسانی تبدیل نموده است. یكی از بخشهای نرم افزار كارسام بخش ارسال پست الكترونیك (Email) به مشتریان می باشد. با استفاده از این قابلیت شما قادر خواهید بود در هر لحظه برای هریك از مشتریان به صورت انفرادی یا گروهی ایمیل های تبلیغاتی و اطلاع رسانی ارسال نمایید. در این بخش برای سهولت كاربران در ارسال ایمیل امكان تعریف قالب ایمیل (Email Template) در نظر گرفته شده است كه كاربران برای ارسال ایمیل فقط قالب از پیش تعریف شده مورد نظر را كه می تواند شامل یك یا چند فایل الصاقی نیز باشد را انتخاب نموده و سیستم بصورت خودكار پارامترهایی مانند نام مشتری را در متن ایمیل جایگزین می كند. ویرایشگر قدرتمند، امكان الصاق یك یا چند فایل به هر ایمیل، امكان ارسال ایمیل به صورت CC و BCC از دیگر قابلیتهای بخش ارسال ایمیل می باشد. از كاربردهای این قابلیت می توان به اطلاع ایجاد ایمیلهای تبلیغاتی جهت اطلاع رسانی محصولات و خدمات، شرایط ویژه فروش، تبریك و تسلیت مناسبتها و ... اشاره نمود. این نكته قابل ذكر است كه اجازه ارسال ایمیل از طریق مدیر سیستم به كارشناسان فروش داده شده و كاربرانی كه این مجوز به آنها داده نشده است امكان ارسال ایمیل نخواهند داشت. همچنین مدیر سیستم امكان مشاهده وضعیت و لیست ایمیلهای ارسال شده و در حال ارسال را نیز در اختیار خواهد داشت. |
گزارشات موجود در نرم افزار كارسام به دو دسته اصلی تقسیم می شوند. دسته اول گزارشات مربوط به كاربر كه این گزارشات شامل كلیه ابزارهای لازم جهت جستجو در اطلاعات مشتریان شامل كلیه اطلاعات ثبت شده مانند تلفنها، فكسها، ایمیلها، تلفنهای همراه، آدرس، فرد مخاطب، اطلاعات مالی و اطلاعات فرعی مانند كاربر ثبت كننده، وضعیت مشتری، تاریخ ثبت و ... می باشد. |
معمولا در شركتهایی كه فرآیند فروش و بازاریابی بصورت گروهی و توسط تیم فروش انجام می گیرد، دسترسی به اطلاعات مشتریان توسط همه كاربران باعث بروز مشكلاتی خواهد شد. این مشكلات وقتی تعداد مشتریان زیاد و فرآیند فروش نیازمند پیگیری چند مرحله ای كارشناسان فروش و بازاریابی باشد، بیشتر نمود خواهد كرد. |
شاید یكی از دغدغه های اصلی كارشناسان فروش و افراد فعال در بخش فروش و بازاریابی، یادآوری قرارها، تماسها و جلسات حضوری بخصوص در مورد یادآوریها با فاصله زمانی طولانی باشد. |
یكی از نیازهای سازمانها، موسسات و شركتها نظارت بر عملیات برقراری تماسهای تلفنی موسسه یا سازمان می باشد. نظارت بر عملكرد اپراتورها، آمار تماسهای انجام شده توسط مشتریان، محاسبه هزینه مكالمات شهری، بین شهری و تلفن همراه و ... از دیگر نیازهای مرتبط بوده كه در مواردی كه تعداد اپراتورها و تماسهای انجام شده زیاد باشد، خود به یك معضل تبدیل خواهد شد. |
مبادله اطلاعات كاربران با یكدیگر یا پرسش و پاسخهای احتمالی و یا دریافت اطلاعات از سایر كاربران در مورد برخی ممشتریان، كسب تكلیف از مدیر فروش در موارد خاص و ... همگی از مواردی هستند كه نیاز به ارتباط حضوری یا تلفنی بین كاربران را ایجاد می كنند. |